Оперативни план школе - Машински техничар за компјутерско конструисање
wdt_ID | Датум | Разред | Предмет | Кључне активности и начин остваривања | Додатна подршка и начин пружања | Праћење напредовања | Професор |
---|---|---|---|---|---|---|---|
379 | 22/05/2020 | MTKKIII | Технологија обраде | 3 часа недељно - наставни материјал се поставља на платформу Гугл учионица | Видео-материјал са јутјуба. Комуникација се одвија прутем групе на Вибер апликацији. |
Одговори на постављене захтеве; ангажованост ученика (педагошка свеска) | Радич Павловић |
380 | 22/05/2020 | MTKKIII | Хидраулика и пнеуматика | 2 часа недељно - постваљање наставног садржаја на платформу Гугл учионица | Цртежи и схеме; рад на домаћем задатку из уџбеника. Комуникација се одвија путем групе на Вибер апликацији. | Ангажованост ученика; увид у домаћи рад (педагошка свеска) | Радич Павловић |
381 | 23/05/2020 | MTKK IV | Физичко васпитање | Наставним материјалима и садржајима ученици приступају преко ватсап,мејл-обрада,вежбање,провера | Давањем додатних упутстава и упућивање ученика на додатне наставне садржаје и линкове.Мотивација ученика. | На основу дискусије ученика /присуство часу,учешћа у дискусији,постављање питања/-повратна информација | Марковић Саша |
382 | 23/05/2020 | MTKK I | Верска настава - православни катихизис | Комуникација са ученицима електронским путем ( WhatsApp) ,слање материјала, линкова и додатних упустава за реализацију (обрада) Православног Катихизиса-Верске Наставе |
Упућивање ученика на додатне линкове са садржајима који су тренутно актуелни путем ( WhatsApp) апликације. | Учешће ученика у дискусији на задату тему. | Вајка Величковић |
386 | 23/05/2020 | MTKK I | Техничко цртање са нацртном геометријом (теорија) | Слање материјала и упутства за рад путем друштвене мреже Viber | Додатна упутства за израду домаћег,повезивање градива са другим предметима и упућивање ученика на претраживаче на интернету | Активност ученика и урађени домаћи | Драган Величковић |
387 | 23/05/2020 | MTKK I | Техничко цртање са нацртном геометријом (вежбе) | Слање материјала за вежбу и упутство за рад путем друштвене мреже Viber | Додатна упутства за израду вежбе,повезивање са теоријском наставом и упућивање ученика на претраживаче на интернету | Активност ученика,урађен домаћи и увид у дневник рада | Драган Величковић |
383 | 23/05/2020 | MTKK II | Верска настава - православни катихизис | Комуникација са ученицима електронским путем ( WhatsApp) ,слање материјала, линкова и додатних упустава за реализацију (обрада) Православног Катихизиса-Верске Наставе |
Упућивање ученика на додатне линкове са садржајима који су тренутно актуелни путем ( WhatsApp) апликације. | Учешће ученика у дискусији на задату тему. | Вајка Величковић |
384 | 23/05/2020 | MTKKIII | Верска настава - православни катихизис | Комуникација са ученицима електронским путем ( WhatsApp) ,слање материјала, линкова и додатних упустава за реализацију (обрада) Православног Катихизиса-Верске Наставе |
Упућивање ученика на додатне линкове са садржајима који су тренутно актуелни путем ( WhatsApp) апликације. | Учешће ученика у дискусији на задату тему. | Вајка Величковић |
385 | 23/05/2020 | MTKK I | Српски језик и књижевност | Праћење и реализација наставе кроз упутства наставника,питања,истраживачке задатке,тестове,теме,анализе.Упућивање ученика на потребну литературу и наставни материјал,повратне информације на активности,радове и питања ученика.Праћење наставних садржаја на РТС 3.Сарадња на релацији ученик-наставник и ученик-ученик. Комуникација се остварује путем Гугл учионица и Вајбер платформи. |
Задаци,активности,теме и начин рада прилагођени су интересовањима и могућностима ученика.Додатна литература и наставни материјали прослеђују се ученицима путем платформи за учење.Додатно,комуникација се остварује телефоном и имејл-ом. | Евиденција и анализа активности ученика,континуитет у раду,квалитет и тачност радова које ученици прослеђују. | Сања Луковић |
378 | 22/05/2020 | MTKK II | Отпорност материјала | 2 часа недељно - постављање наставног садржаја на платформу Гугл учионица | Израда задатака из уџбеника. Комуникација се одвија преко групе на WhatsApp-у. | Увид у ученичке радове; ангажованост (педагошка свеска) | Радич Павловић |
Датум | Разред | Професор |