Оперативни план школе - Прехрамбени техничар
wdt_ID | Датум | Разред | Предмет | Кључне активности и начин остваривања | Додатна подршка и начин пружања | Праћење напредовања | Професор |
---|---|---|---|---|---|---|---|
459 | 22/05/2020 | Прехрамбени техничар I | Технике рада у лабораторији | Наставни садржај материјал прослеђен преко групе на WhatsApp. Ученицима дато упуство за рад ( систематизација) | Додатно вежбање ,домаћи задатак и комуникација преко групе на WhatsApp | Учешће ученика у дискусији, урађени домаћи задатак, увид у дневник рада ученика Фотографија достављена на WhatsApp групу | Славица Јовановић |
460 | 22/05/2020 | Прехрамбени техничар III | Математика | Наставни садржај,материјал се шаље путем апликације WhatsApp-. Ученицима се пошаље наставни материјал који они обраде и запишу у свеск. (обрада, утврђивање, систематизација) |
Домаћи задаци, Упућивање на додатне линкове, видео клипове, одговори на ученичка питања | Ученици шаљу своје свеске када обрађен послат материјал, задатке препишу. | Ивана Нешић Благојевић |
461 | 29/05/2020 | Прехрамбени техничар II | Технолошке операције (вежбе) | Наставни материјал се прослеђује преко апликацијеWhats App.У циљу савладавања наставног градива могу да користе практикум. | Домаћи задаци ,додатна вежбања,повезивање градива, коментар и анализа урађеног..Наставни материјал се прослеђује преко апликације Whats App. | Урађени домаћи задаци ,дневник рада,дискусија на задату тему. | Јасмина Илић |
462 | 29/05/2020 | Прехрамбени техничар III | Технолошке операције (вежбе) | Наставни материјал се прослеђује преко апликације Whats App.У циљу савладавања наставног градива могу да користе практикум. | Домаци задаци ,додатна вежбања, повезивање градива. коментар и анализа урађеног. Сарадња успостављена преко апликације Whats App. | Урађени домаћи задаци,дневник рада ,дискусија на задату тему. | Јасмина Илић |
463 | 29/05/2020 | Прехрамбени техничар II | Технолошке операције (теорија) | Наставни материјал се прослеђује преко апликације Whats App. | Домаћи задаци, додатна вежбања, повезивање градива ,коментар и анализа урађеног.Сарадња успостављена преко апликације Whats App. | Урађени домаћи задаци.дискусија на задату тему. | Јасмина Илић |
464 | 29/05/2020 | Прехрамбени техничар III | Технолошке операције (теорија) | Наставни материјал се прослеђује преко апликације Whats App. | Домаћи задаци, додатна вежбања, повезивање градива,коментар и анализа урађеног.Сарадња успостављена преко апликације Whats App. | Урађени домаћи задаци,дискусија на задату тему. | Јасмина Илић |
465 | 23/05/2020 | Прехрамбени техничар IV | Физичко васпитање | Наставним материјалима и садржајима ученици приступају преко ватсап,мејл-обрада,вежбање,провера | Давањем додатних упутстава и упућивање ученика на додатне наставне садржаје и линкове.Мотивација ученика. | На основу дискусије ученика /присуство часу,учешћа у дискусији,постављање питања/-повратна информација. | Марковић Саша |
466 | 23/05/2020 | Прехрамбени техничар I | Верска настава - православни катихизис | Комуникација са ученицима електронским путем ( WhatsApp) ,слање материјала, линкова и додатних упустава за реализацију (обрада) Православног Катихизиса-Верске Наставе |
Упућивање ученика на додатне линкове са садржајима који су тренутно актуелни путем ( WhatsApp) апликације. |
Учешће ученика у дискусији на задату тему. | Вајка Величковић |
467 | 23/05/2020 | Прехрамбени техничар II | Верска настава - православни катихизис | Комуникација са ученицима електронским путем ( WhatsApp) ,слање материјала, линкова и додатних упустава за реализацију (обрада) Православног Катихизиса-Верске Наставе |
Упућивање ученика на додатне линкове са садржајима који су тренутно актуелни путем ( WhatsApp) апликације. |
Учешће ученика у дискусији на задату тему. | Вајка Величковић |
468 | 23/05/2020 | Прехрамбени техничар III | Верска настава - православни катихизис | Комуникација са ученицима електронским путем ( WhatsApp) ,слање материјала, линкова и додатних упустава за реализацију (обрада) Православног Катихизиса-Верске Наставе |
Упућивање ученика на додатне линкове са садржајима који су тренутно актуелни путем ( WhatsApp) апликације. |
Учешће ученика у дискусији на задату тему. | Вајка Величковић |
Датум | Разред | Професор |